First, break all the rules - M. Buckingham & C. Coffman - 2001

V knize je postavena na průzkumu postojů miliónu zaměstnanců a osmdesáti tisíc manažerů, které po pětadvacet let prováděl Gallupův institut s cílem zjistit odpověď na dvě otázky:

  1. Co potřebují nejlepší zaměstnanci k tomu, aby pro organizaci pracovali?
  2. Jak nejlepší manažeři nacházejí, vybírají a udržují takové zaměstnance?

Výzkum byl motivován následujícím podnikatelským paradigmatem: „Manažeři jsou od toho, aby zvyšovali majitelům hodnotu jejich podniku. Trvale udržitelná cesta dlouhodobého rozvoje podniku je jediná - cestou růstu počtu věrných klientů. Manažeři dosahují těchto výsledků ovlivňováním vnitřního prostředí podniku, přičemž, konec konců, nárůst počtu loajálních klientů zajišťují pouze kvalitní, pozitivně angažovaní zaměstnanci.”

V publikaci dávají autoři též konkrétních 7 kroků, jak toho dosáhnout.

Kniha je určena pro profesionální manažery a personalisty.

Hodnota obsahu
Srozumitelnost textu
Odborná náročnost

Přidat komentář

Základní pravidla k psaní příspěvků jsou uvedena zde.

Za účelem lepšího uživatelského komfortu, analýz návštěvnosti a čtenosti článků používá Vedeme.cz soubory cookies, které se uloží do vašeho zařízení.

Ještě nemáte účet uživatele? Vytvořit účet

Přihlásit se