Autor tvrdí, že v dnešním světě zahlceného reklamou, nemá prakticky žádný smysl, pokud nemáte přebytečné stovky miliónů, investovat do klasické reklamy. Nikdo jí totiž již nevěnuje pozornost. O pozornost je potřeba se zasloužit rozruchem a k tomu nejsou nutnou podmínkou peníze, vůbec žádné peníze, ale ten správný spouštěcí mechanismus.
Autor nepíše pouze o vnějším firemním prostředí, ale také o vnitřku: o marketérech, týmech, manažerech i vůdčích osobnostech. Zaujalo mě například, jakou hlavní překážku vidí autor při uplatňování buzzmarketingu: manažery.
Většina manažerů požaduje skvělé výsledky a minimální rizika. Jenže takhle to prostě nefunguje. Musíte podporovat ochotu podstupovat rizika a nehrozit postihy...
...Nezapomínejte, že tradiční cesta sice nepředstavuje riziko, ale přináší jen průměrné výsledky, průměrný podíl na trhu a průměrné zisky...
Kniha bylo napsána na základě amerických zkušeností; to jí však v žádném případě neubírá na hodnotě, ba naopak: je možné odhadnout trendy, kterými se bude vyvíjet i náš český trh a marketing, a to tehdy, když marketing dosáhne své sebelikvidační hranice nasycenosti. Tyto trendy jsou již zcela jasně patrné.
Kniha je určena pro ty, kteří chtějí být tržními lídry. Pro ty, kteří chtějí inspirovat, motivovat a tak nesmírně efektivně vzbudit divoký zájem o nějaký produkt či služby a, konec konců, jej také uspokojit.
Vřele jí doporučuji.
Hodnota obsahu | ![]() |
---|---|
Srozumitelnost textu | ![]() |
Odborná náročnost | ![]() |