Všichni marketéři jsou lháři - Seth Godin - 2005

Tato kniha je o „síle vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě”. Vypráví, jak vyprávět příběhy, kterým ostatní lidé chtějí věřit.

Tato dovednost není důležitá jenom pro marketéry, ale také pro lídry. I lídři chtějí, aby se k idejím, které sdělují, ostatní lidé připojili, aby se pak společně podíleli na budování světa, ke kterému chtějí patřit. Vedení lidé musí věřit, že cíl je dosažitelný, musí věřit, že je hodnotný a že za to stojí.

Autor píše o jazyku, o významu vztažných rámců, o hodnotách a postojích lidí, o komunikačních kanálech, atd.

Nejde však jenom o tohle; jde i o to, aby vyprávění příběhů a lákání klientů bylo zasazeno do etického rámce. Seth Godin o se etice vyprávění příběhů v této knize věnuje poměrně dost.

Rozhodně si myslím, že tuto poměrně útlou, zhruba stodevadesáti stránkovou čtivou knihu by si měl přečíst každý, který chce zkvalitnit své působení na ostatní lidi.

Hodnota obsahu
Srozumitelnost textu
Odborná náročnost

Přidat komentář

Základní pravidla k psaní příspěvků jsou uvedena zde.

Za účelem lepšího uživatelského komfortu, analýz návštěvnosti a čtenosti článků používá Vedeme.cz soubory cookies, které se uloží do vašeho zařízení.

Ještě nemáte účet uživatele? Vytvořit účet

Přihlásit se