Tato dovednost není důležitá jenom pro marketéry, ale také pro lídry. I lídři chtějí, aby se k idejím, které sdělují, ostatní lidé připojili, aby se pak společně podíleli na budování světa, ke kterému chtějí patřit. Vedení lidé musí věřit, že cíl je dosažitelný, musí věřit, že je hodnotný a že za to stojí.
Autor píše o jazyku, o významu vztažných rámců, o hodnotách a postojích lidí, o komunikačních kanálech, atd.
Nejde však jenom o tohle; jde i o to, aby vyprávění příběhů a lákání klientů bylo zasazeno do etického rámce. Seth Godin o se etice vyprávění příběhů v této knize věnuje poměrně dost.
Rozhodně si myslím, že tuto poměrně útlou, zhruba stodevadesáti stránkovou čtivou knihu by si měl přečíst každý, který chce zkvalitnit své působení na ostatní lidi.
Hodnota obsahu | ![]() |
---|---|
Srozumitelnost textu | ![]() |
Odborná náročnost | ![]() |