Neobyčejná kniha plná inspirujících myšlenek a osvědčených postupů, bílá vlaštovka na poli manažerské literatury, která se obrací zejména na zejména pro zakladatele a vlastníky malých firem
Provádí nás jednotlivými životními fázemi podniku, upozorňuje na běžné chyby vlastníků a ukazuje, jak se jim vyhnout.
Ukazuje, jak vlastnící malých firem směšují své obvyklé role vlastníka, managera a zaměstnance a jaké neblahé důsledky toto směšování přináší pro jejich podnik i je samotné. Ukazuje, v čem a jak tyto role rozlišit.
Ukazuje, jak vybudovat a udržovat konkurenceschopný podnik ve smyslu vztahu ke klientům, k interním strukturám, systémům a procesům a nákladům.
Ve velmi čtivé a zároveň konkrétní formě jsou shrnuty zkušenosti z poradenské praxe u více než 10.000 malých podniků.
Knihu lze doporučit zejména pro zakladatele, vlastníky a i management malých podniků.
Hodnota obsahu | ![]() |
---|---|
Srozumitelnost textu | ![]() |
Odborná náročnost | ![]() |