Podnikatelský mýtus - M. Gerber - 1995

Neobyčejná kniha plná inspirujících myšlenek a osvědčených postupů, bílá vlaštovka na poli manažerské literatury, která se obrací zejména na zejména pro zakladatele a vlastníky malých firem

Provádí nás jednotlivými životními fázemi podniku, upozorňuje na běžné chyby vlastníků a ukazuje, jak se jim vyhnout.

Ukazuje, jak vlastnící malých firem směšují své obvyklé role vlastníka, managera a zaměstnance a jaké neblahé důsledky toto směšování přináší pro jejich podnik i je samotné. Ukazuje, v čem a jak tyto  role rozlišit.

Ukazuje, jak vybudovat a udržovat konkurenceschopný podnik ve smyslu vztahu ke klientům, k interním strukturám, systémům a procesům a nákladům.

Ve velmi čtivé a zároveň konkrétní formě jsou shrnuty zkušenosti z poradenské praxe u více než 10.000 malých podniků.

Knihu lze doporučit zejména pro zakladatele, vlastníky a i management malých podniků.

Hodnota obsahu
Srozumitelnost textu
Odborná náročnost

Přidat komentář

Základní pravidla k psaní příspěvků jsou uvedena zde.

Za účelem lepšího uživatelského komfortu, analýz návštěvnosti a čtenosti článků používá Vedeme.cz soubory cookies, které se uloží do vašeho zařízení.

Ještě nemáte účet uživatele? Vytvořit účet

Přihlásit se