V knize je postavena na průzkumu postojů miliónu zaměstnanců a osmdesáti tisíc manažerů, které po pětadvacet let prováděl Gallupův institut s cílem zjistit odpověď na dvě otázky:
- Co potřebují nejlepší zaměstnanci k tomu, aby pro organizaci pracovali?
- Jak nejlepší manažeři nacházejí, vybírají a udržují takové zaměstnance?
Výzkum byl motivován následujícím podnikatelským paradigmatem: „Manažeři jsou od toho, aby zvyšovali majitelům hodnotu jejich podniku. Trvale udržitelná cesta dlouhodobého rozvoje podniku je jediná - cestou růstu počtu věrných klientů. Manažeři dosahují těchto výsledků ovlivňováním vnitřního prostředí podniku, přičemž, konec konců, nárůst počtu loajálních klientů zajišťují pouze kvalitní, pozitivně angažovaní zaměstnanci.”
V publikaci dávají autoři též konkrétních 7 kroků, jak toho dosáhnout.
Kromě toho objevil Gallupův institut 12 indikátorů firemní kultury vynikajících firem, které lze velmi snadno odhalit pomocí otázek v knize uvedených.
Kniha je určena pro profesionální manažery a personalisty.
Hodnota obsahu | ![]() |
---|---|
Srozumitelnost textu | ![]() |
Odborná náročnost | ![]() |