Devět pohledů na marketing

Andrea Learned

Poměrně rozsáhlá (87 stran) publikace „9 minds on Marketing”, kterou lze stáhnout na našem webu, přináší devět zajímavých pohledů na marketing.

Již to, že třináct lidí, kteří se se svými myšlenkami pod taktovkou Andrey Learned na vzniku publikace podíleli, pochází z velmi různých oblastí indikuje, že pohled bude hodně pestrý.

A tak tomu opravdu je: pestré, neotřelé, inspirativní.

Svým obsahem není publikace vhodná pouze pro ty, kteří mají marketing jako profesi, ale pro všechny manažery vůbec. A obzvláště pro ty, kteří nejenom řídí, ale také vedou.

Publikace je totiž plná postřehů o lidech: o tom, jak je pochopit a snažit se být pochopeni - prodat. A je jedno, zda produkt, ideu, nebo nadšení a zápal pro věc.

Obsah:

  1. Inspirace, ovlivňování a přesvědčování vyprávěním příběhů.
  2. Lidé neusilují o průměr: ani průměrné zboží, ani průměrné ceny. Jdou po extrémech.
  3. Emoce, které v nás vzbuzují věci (jejich design).
  4. Práce je divadlo a business je jeho jeviště. A nabídka je představení.
  5. Jděte do toho, co vaši zákazníci ještě chtějí. Co vaši klienti dělají a jak žijí. Víte to?
  6. Umění hry - marketingová věda.
  7. Jak být kreativním? Začněte od nuly!
  8. Maketingoví pyromani, zapalte ten nejsušší troud!
  9. Marketing ala Robin Hood.

A ještě něco. Editorka, Andrea Learned (mimochodem známá Toma Peterse), která do této publikace příspěvky shromáždila, a která mi ji laskavě dovolila dát na Vedeme.cz ke stažení, má na svých stránkách www.learnedonwomen.com mnoho dalších zajímavých věcí o marketingu: zejména o ženách v něm a okolo něj. Šikovné děvče! Navštivte pro vaši inspiraci její stránky!


Přidat komentář

Základní pravidla k psaní příspěvků jsou uvedena zde.

Za účelem lepšího uživatelského komfortu, analýz návštěvnosti a čtenosti článků používá Vedeme.cz soubory cookies, které se uloží do vašeho zařízení.

Ještě nemáte účet uživatele? Vytvořit účet

Přihlásit se